mmeble24.pl

Zasady reklamacji i zwrotów w sklepie mmeble24.pl

  • Reklamacje
  • 1. Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego towaru.
  • 2. Kupującemu przysługuje reklamacja z tytułu rękojmi sprzedawcy.
  • 3. Zaleca się składanie Reklamacji pisemnie na adres Sklepu lub e-mailem na adres: reklamacje@mmeble24.pl
  • 4. Przed złożeniem reklamacji Sklep zaleca skontaktowanie się ze Sklepem za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.
  • 5. Kupujący z tytułu rękojmi może żądać:
    - doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę,
    - wymianę na nowy (chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów),
    - stosownego obniżenia ceny,
    - odstąpienia od umowy.

Projekt i wykonanie: bypixel.pl